JALA U INVALIDSKIM KOLICIMA, BUBA UZ NJEGA: Hvala braći mojoj što me paze sad kad nisam mobilan!



Sarajevski reper završio je u invalidskim kolicima zbog noge koja je u gipsu.

Šta se tačno dogodilo pa je došlo do nesretnog slučaja u kojem je Jala povrijedio nogu, još uvijek se ne zna, ali ne dozvoljava da ga gips spriječava da nastupa.

U nedelju je imao nastup u Beogradu, zajedno sa Bubom Corellijem, pa je Buba objavio na svom Instagramu fotografiju sa beogradskog aerodroma, Jala u invalidskim kolicima i sa nogom u gipsu:

“Došli smo u BG iako mi je brat povrijeđen! Da ispoštujemo publiku”



Ispod fotke su uslijedili brojni lajkovi i komentari podrške uz želje da se Jala što prije oporavi.

Na Insta Storiju je kao najavu sinoćnjeg nastupa rekao: „BG vidimo se večeras. Moraću sjediti i nastupati, ali vi skačite za mene. Ljubi vas brat“, a prije toga se zahvalio prijateljima koji ga paze, prikazujući hranu koju su mu pripremili, rekao je:

 „Hvala mojoj braći što me paze kad nisam baš mobilan.“


(senzacija.ba)

Popular Posts