Predstavljamo : Bny Beatz !

Predstavljamo nova imena na nasem portalu a krecemo sa BNY Beatz ... beatmejker , producent i reper koji se s repom bavi vec dugi niz godina ...



Sam o sebi:
Bny ( Beny) Beatz il ti ga Enemy Producent,Beatmaker i MC Iz Zenice sam. 1996 godiste sam. Rep slusam od svoje 6. godine... Prvi svoj tekst sam napisao 2007 godine u vrijeme kad sam jos graffite crtao , a svoj prvi beat i svoju prvu traku sam uradio i snimio pocetkom 2008-e.. Iza sebe imam 3 demo albuma iz perioda u kojem sam se aktivno bavio repom 2008-2014 ( " U KVARTU 2013" ;"EGO LP 2013 ";"SA BETONA 2014" ) od kojih su zadnja dva poprilicno dobro prosla sa preko 1000 downloada na svakom.. Suradjiv
ao sam sa jako mnogo repera i producenata ( Deniro,Jopa,Khan,Roka,Scena&Kazna,Cma,itd+ jako veliki broj novih repera), cak je bilo prilike i zasuradnju sa Bubom Corelliem 2012 al nazalost na kraju nista od toga... Iza sebe imam preko 200 snimljenih pjesama i jedno 15 spotova od kojih je najveci broj licno od mene obrisan s youtuba... Za buducnost imam u cilju zavrsit album na kojem trenutno radim i koji bi trebao pocetkom augusta ove godine ugledati svjetlo dana ...

 Fan Page : https://www.facebook.com/BnyBeatzSlimEnemy/


Popular Posts